Ruilen of (geld) retour:

Redenen om uw product/bestelling terug te sturen:
- u heeft zich vergist of u bent niet tevreden
- levering van een defect of verkeerd product. Defecte producten dienen eerst geretourneerd te worden voordat wij een nieuw product opsturen. Dit na overleg tussen klant en Horseshop.
- productschade opgelopen tijdens transport
In dit geval is er sprake van een retourzending. Hierna volgt een korte omschrijving hoe u te werk moet gaan voor het terugsturen van de door ons geleverd(e) product(en).Opgelet! Uw retourzending moet gefrankeerd zijn (eigen kosten). Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. Vermeld steeds uw IBAN nummer wanneer u de zending terugstuurt. Dit versnelt de terugbetaling van het door u betaalde product bedrag. Meer info over de ontvankelijkheid van uw retourzending, volgt hierna.

Retourprocedure:

1.  Het retouradres is Bermweg 224, 2906 LG Capelle aan den IJssel
2.  Voeg steeds een kopie van uw factuur of factuur bij de retourzending
3.  Vermeld een duidelijke omschrijving van uw vraag of opmerking en of het om een retourzending of ruiling gaat
4.  Het retourproduct moet compleet terug gestuurd worden
5.  Gebruik een stevige verpakking voor uw retourzending
6.  Vermeld uw contactgegevens (e-mailadres en/of telefoonnummer)
7.  Zorg dat uw retourzending voldoende gefrankeerd is en dat het schoon en haarvrij is.